Betaling Nederland

Hi,

Wordt Ideal hier geintroduceerd voor de Nederlandse consumenten? Ik probeer telkens een bestelling te plaatsen maar ik wil dat liever niet met Paypal of CC.

De eerste keer dat ik een bestelling probeerde te plaatsen kreeg ik ook verzendkosten van €35 voor m’n rekening? Ik heb toen de order geannuleerd en taal “Nederlands” gekozen, maar jullie begrijpen toch ook wel dat er expats zijn die het product willen kopen en geen Nederlands spreken?

Voor een Nederlands begonnen bedrijf lijkt het niet gericht te zijn op de Nederlandse markt.

1 Like

Hi @YKCPM, welkom op het Jimmy Joy forum. iDeal is beschikbaar voor losse bestellingen, maar niet voor abonnementen helaas. Dat is een beperking waarmee we jammer genoeg moeten werken, maar gelukkig kan het wel met een credit card of een paypal account. Paypal is ook makkelijk te koppelen aan je lopende rekening, dus dat is ook een voordeel.

Wat betreft de verzendkosten, dat zou binnen Nederland niet meer dan 5 euro moeten kosten, en boven de 50 euro is dat zelfs gratis. Dit geldt ook voor naburige landen, maar hoe verder van Nederland vandaan hoe duurder het wel wordt.

Nederlands of niet-Nederlands, het zo even makkelijk moeten zijn om bestellingen te plaatsen!

Zou je misschien kunnen uitleggen waar je precies tegen aan loopt en wellicht wat screenshots plaatsen ter verduidelijking?

Ik hoor het graag! :v:t2:

iDeal is beschikbaar voor losse bestellingen, maar niet voor abonnementen helaas.

Hoezo? Bij Queal heb ik een maandelijks abonnement en dat is gewoon eenmaal via iDeal betaald.

Jullie mogen het ook echt beter aangeven op de website.

Helaas is het voor ons technisch simpelweg niet mogelijk… :frowning:

Dank voor de feedback, ik zal het doorgeven aan het team.